Monday, July 16, 2012

felvonás : Oasap csomag

Végre hozzájutottam az Oasap-os csomagomhoz, ami már 2 hete várt itthon. Az előzményekben ITTolvashattátok, hogy milyen dilemmáim voltak a 3. rendelés előtt, mire végül eldöntöttem hogy ékszereket választok ez alkalommal.


1.A baglyos hosszú nyaklánc nekem nagyon tetszik, bár az utazása során kicsit megsérült, mert ez egyik része szétesett. Ezt egy gyors szervizeléssel megoldottam.
2.A masnis karkötőbe első látásra beleszerettem, amikor megláttam. Egyszerű, de nagyon aranyos kiegészítő.
3.A szintén masnis nyakláncot a húgom részére rendeltem. Ez is nagyon szuper! Annyi eltérés van a honlapon látott verzió és a kapott között, hogy az utóbbin a masni kicsit erősebb vastagabb anyagból készült, ami szerintem csak pozitívum.

Összességében nagyon elégedett vagyok a kapott termékekkel és már arra is vannak terveim, hogy mire költenék még 30 dollárt, ha az oldal újra megajándékoz.

No comments:

Post a Comment