Friday, May 11, 2012

PASTEL STORY

Find the latest women's high street fashion hair accessories online with Oasap, shop for women's high street fashion hair accessories, headbands at Oasap high street fashion store. Find the latest women's womens black bag online with Oasap, shop for women's stylish bag, womens black bag and 2way bag at Oasap high street fashion store.


Modne, popularne, na czasie, a przede wszystkim wszędobylskie PASTELE. To było nieuniknione. Jednak nie popadłam w pogoń za trendami i ubrałam pastelowe barwy, gdy poczułam, że naprawdę nadszedł właściwy moment. Nie założyłam ich od stóp do głów, by nie było zbyt mdło. Nie lubię mdłych stylizacji. Większość z Was kojarzy mnie (i najchętniej wspomina) w wersjach typowo ostrzejszych. Skórzane elementy, czerń, ćwieki. I chociaż pokochałam spódnice, których kiedyś nie znosiłam, a w wydaniu typowo kobiecym czuję się coraz lepiej, to nie zapomniałam o mojej "prawdziwej naturze". Nadal kocham mocniejsze klimaty (o czym już niedługo się przekonacie:)). 


Znacie markę F&F? Mam nadzieję, że gdy to napisałam, nie stanął Wam przed oczami jedynie widok supermarketu z szyldem Tesco. Czemu o niej wspominam? Bo to właśnie jej zawdzięczam te pastelowe elementy. Kremową bluzeczkę i miętową, plisowaną spódnicę. Obecna kolekcja naprawdę mnie zaskoczyła. Ciekawe printy, żywe, zarówno energetyzujące kolory jak i te delikatne barwy, interesujące fasony, również wiele rzeczy typu basic. Są także urocze piżamy. Specjalnie dla Was stworzyłam kolaż z poszczególnymi elementami, by przybliżyć Wam tę kolekcję. TUTAJ. A co w tym wszystkim jest najfajniejsze? Możecie zrobić spore zakupy za niewielkie pieniądze ;) 


Brzoskwiniowa kopertówka to teraz mój wielki skarb. Kolor jest cudowny, fantastycznie komponuje się z bielą (najciekawiej : white total look+brzoskwiniowy akcent), beżem czy miętą. Poza tym - uwielbiam w niej także to, że jest taka klasyczna i prosta, bez udziwnień. Mogłabym mieć ten model w każdym możliwym kolorze! 


Przypominam także o małym konkursie organizowanym z CzakiBransoletki :) TUTAJ


TRANSLATE

No comments:

Post a Comment